Besiktade bilen idag.

Jag besiktade min bil idag, den gick inte igenom besiktningen.. Bromsklossarna och slagen som ska ge bromsklossarna olja var skadad. Så det blev ombesiktning 200kr, sedan bildelar som jag inte alls vet priset på idag.. Vill den så kallade gud straffa mig? Kanske.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka. Jag är ledsen att det är som det är, men jag orkar inte lägga mig ner och gråta pga det heller. Men visst saknar jag min vän, men om jag blev besviken på min vän då? Jag är inte långsint, så jag tänker inte på det längre. Synd bara att man ska riva upp såren igen. (Men min vän det var inte du som rev upp dom). Det var en av de personer jag inte vill ha med att göra på ett tag som rev upp det sår som precis har läkt. Jag försöker iallafall att inte bry mig om de tankarna som flyter fram och tillbaka igen. Jag ska inte bli nerslagen i hålet igen. Jag ska stå upp, och hålla mig kvar. Det lovar jag mig själv.

Jag pratade med min mormor igår, hon tyckte det lät bra att jag skulle flytta in i hennes lilla hus, och jag vill flytta in imorgon, igår helst. Men mamma hittar motgångar i varje hörn. Men jag vet att det inte är det lättaste att bara flytta, men åh. Jag vill ju inte bo hemma längre..Menmen, vi får se om det blir av. men jag vill verkligen att det ska bli av...

Jaja, ha de så bra allihopa.
Jag saknar dig Stephanie, men jag har inte varit vid mobilen när du ringt heller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0