Att vinna eller förlora.

Förr i högstadiet och grundskolan så handlade allt om kompisar och att inte bli ensam.
Det kanske är så för vissa numera.
Men jag orkar inte konkurera med massa andra personer.
Det är inte direkt vad jag känner för längre.
Jag gjorde förr.
Jag var svartsjuk/avundsjuk och rädd att mista min bästa vän, nu vill jag inte ha någon bästa vän. För jag tror att man blir sviken i slutändan iallafall. Eller så kanske jag nöjer mig med bekanta? Dem sårar inte lika hårt som en som man  öppnat sitt hjärta för helt.
Man ibland så känner jag samma känsla igen, jag är rädd att bli ensam.

Men ja.
Jag har ju inte så mycket mer än familjen som stoppar mig ifrån att flytta ifrån den här hålan. Men jag älskar verkligen den här hålan. Belive it or not. I really do.

Jag har legat i sängen hela dagen och kollat på OC, gråtit, skrattat. Kanske därför jag är så sentimental, vad vet jag?
Jag tror jag ligger här imorgon också, och ser klart på sista säsongen av OC, jag har några skivor kvar.

Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Cizzy.

Jag önskar nästan att min föräldrar hade stoppat mig från att flytta! :(

2009-01-15 @ 21:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0