Alone too night.



Hej på er.
Idag har jag fått mina kära bildelar, jag skulle kunna ta ett kort på dom, men dom ser inte ett dugg intressanta ut, inte som att jag gör det heller. Men det är ju trottsallt jag som skriver i  den här bloggen, inte sant?
Denna månad har jag räknat ihop att jag inte får ihop många timmar alls, fan. jag får inte ens 12 i bruttolön, kommer bli fattig som en gris den månaden, tur den inte är så lång då..
Snart fyller jag 20, det känns som jag nyss var 18, och önskade att jag skulle fylla 20...
Eftersom jag inte har en stor skara av kompisar så blir det ingen fest, så den tanken kan man ju lika gärna lägga ner..
Jag får väl bjuda den lilla familj som finns kvar här uppe på smörgåstårta, sen vad jag ska hitta på till den helgen har jag ingen aning om.. Jag skulle ju vilja festa, göra något. men jag vet varken var eller hur.
Det blir väl någon film och en chipspåse.

Mammsen ska ju operera sig den 16:e februari så hon är ju i princip "hel" då jag fyller år, så hon kommer säkerligen inte orka så mycket då.. Jag hoppas det går bra.. <3..

Jadu, jag har så jävla tråkigt. Jag tror jag ska borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen och titta på tv..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0