vart tog samtalen vägen?

Jag & Kattis sitter och väntar på samtal, hon har sagt i två veckor nu, men nu kommer det ringa mer för skåningarna har sportlov, nu kommer det ringa mer för att sthlmarna har. Men det ringer inte. Nu kommer det ringa mer för det är vasaloppet. Det ringer inte. hoho?
Jag är glad att jag har rapporterna annars hade jag säkert fått gå, så jag hade tur ....
Vi ska ha möte imorgon, vi får se vad som händer..

Ikväll ska jag se på Sveriges värsta bilförare och skratta, det är ett underhållande program!

I helgen ska jag städa ihop huset, försökte få i ordning på skiten. Jag får hoppas att Alfred hjälper mig!
Jag skulle behöva varit på tippen, men jag har ingen släpvagn och jag tror inte heller att jag behärskar en.. :)
Jaja. Vi får se när det blir!


Ha en toppen dag!
Jag avskyr er som får gå hem nu, jag vill också sluta fyra. Men jag får vänta tills klockan är fem. Bajs på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0