Uppdatering på läget

Var ska jag börja?

Jag ska aldrig sätta mig i den sits jag satt mig igår, jag kom hem ifrån jobb och träning vid nio någonting. Då måste jag snabbt fixa ihop något att äta, för att sedan gå och lägga sig. Nästa söndag ska jag göra två matlådor för måndag och tisdag! Ikväll ska jag nog sova kvar i Transtrand, orkar inte laga mat när jag kommer hem senare än kl nio igen.

Mamma och jag ska nog till Mora på lördag, och handla lite saker. Det längtar jag till.

Dock är inte min plånbok den kraftigaste just nu, men jag får låna ifrån mitt lilla sparkonto helt enkelt.

Det är 14 dagar kvar tills man får lön igen, och då kommer det väl en elräkning på några tusen? Usch och fy.

Nu har jag fått min brandvarnare, så nu ska jag minsann kunna sova ännu lugnare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0