Uppdatering på försvunna telefonen.

Göran har hittat min telefon, den låg utomhus i snön. Ett mjukt täcke, men väldigt fuktigt och blött. Jag hoppas att den överlever denna traumatiska händelse. För jag är verkligen i behov av en telefon, speciellt nu när jag inte kommer att ha någon hemtelefon i Torgås.

Och en ny telefon är inte riktigt på tapeten, för den jag vill ha kostar nästan 5000kr.

Jag får helt enkelt hålla mina tummar att den överlever.


Det var helt enkelt inte min dag idag! Undrar om jag kom ihåg min sportbh i min påse med kläder. Antagligen inte! Jag tror att jag glömde att äta mitt p-piller i morse, Jippie. Jag har blivit så slarvig med dem på slutet, vet inte varför. Men men.


Imorgon ska vi äntligen få hjälp med våra dåliga fönster på jobbet, så kanske slipper man bli sjuk hela tiden. Men under tiden så kan jag/vi inte sitta på våra platser så jag får sätta mig uppe hos ekonomi och göra mina rapporter. Det kan väl behövas läggas lite energi på när det snart är bokslut igen!


Jag kollade även på halebop hur jag skulle göra om min mobil var borta, ifall jag skulle behöva spärra mitt nr. Men då kunde jag ju inte logga in på mina sidor, för då skulle dem skicka lösenordet till min mobil, vad bra .. Den är ju borta, det är ju därför jag ska spärra den! Men okej då.


Imorgon är det fredag! Och då kommer min man hem, nice nice!

Jag har saknat honom lite extra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0