tisdag,

Denna semla gav mig en rejäl kick i kroppen, jag satt igång med rapporterna, kopierade, skickade iväg internfakturor och gav de externa till ekonomiavdelningen. Jag har faktiskt gjort ganska mycket idag. Jag känner mig nöjd med dagen.
Jag sitter själv, och har gjort sedan klockan tre idag. Vi har så jävla lite samtal om dagarna, så jag är faktiskt väldigt glad att jag har dem rapporterna, annars kanske jag hade fått gått. Och då hade jag inte blivit glad.
Det är inte många veckor kvar tills jag är arbetslös, jag letar jobb på arbetsförmedlingens hemsida, nästan varje dag.
Men det finns ju inga jobb, bara sådana som kräver kompetens som inte jag sitter på.

Nu är det iallafall en timme kvar tills jag slutar, då måste jag tanka min kära bil .. Den börjar bli hungrig! Plus att jag fick min lön i dag så då måste man passa på.

Jag är nyfiken hur mycket elen kommer gå på denna månad, det har ju varit väldigt kallt denna månad så, plus att jag inte har bott där mer än denna vecka. Jag har ju ingen koll alls på hur mycket värme och el drar... Men jag hoppas att jag inte blir en fattig flicka nu!

Jaja, nu måste jag springa och kissa. :)
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0