Soffan..



Detta är en soffa som jag ska beställa, jag sitter och väntar på att en herre ifrån Jysk ska ringa mig och ge mig ett finurligt pris, jag ska få köpa deras utställningssoffa, så lite billigare blir det, annars skulle den ha kostat mig 4200kr..
Jag hoppas att jag får massor med pengar i födelsedagspresent, vilket jag vet att inte kommer att ske.. men jag vill mer än gärna ha bidrag till denna soffa.
Så om du som läser är någon som tänker köpa något till mig, GÖR INTE DET! Ge mig pengar ist, så är du en av dem som hjälper mig betala denna soffa.
Får jag inget bidrag så betalar jag den själv, för jag ska ha soffan!

jag sitter ensam i växeln, kattis blev sjuk..
det känns inte som det spelar sådan stor roll, det är bara när det är sådär fruktansvärt lugnt att man hoppas att man har någon att prata med, men det har jag inte nu.. men jag klarar mig :)

Håll tummarna för att det blir billigt..
wiiie..
Jag fick köpa den för 3500kr!!!!!!!!
Han ringde nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0