Skrivit dessa texter olika tider idag, men spelar ingen roll

Jag vet inte vad det är med mig, jag vill säga så mycket, men det suddas ut flera gånger.

Jag ska i alla fall flytta till Torgås till veckan, det som fattas som är ett måste innan jag flyttar dit är en tv och en säng. Resten kan jag vänta på.

Dock måste jag ju köpa städgrejer och kryddor och sånt. Helst skulle jag ha varit till Mora, men jag är för snål. Men Sälens affärer bidrar ju inte med billiga priser direkt. Men jag behöver ju kanske inte köpa mer än salt och peppar? J

Sen skulle jag vilja köpa panelgardiner? Jag vill köpa så jävla mycket, men jag får väl ta och vänta. Suck!

Jag satt och gjorde ett litet kollage med bilderna som Timea tog på mig till studenten och så ska jag ta med mig lite andra kort på mina nära och kära som jag kan ha i huset. Då kanske det känns lite som mitt, mer än en fjällstuga/fiskestuga.


--------

Konsten att tala med en telefonsvarare, den konsten är nog inte många som behärskar.

Och nu säger inte jag att jag gör det, för det gör jag inte.

Jag tycker det är väldigt obehagligt, jag trivs med att få svar direkt.

Vissa har sådana roliga svarare att man nästan skrattar när det piper till i örat.

Men man får hålla masken, det är det svåra.


Jag vill åka hem nu!

Pusss Lindie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0