Semla..

Vad ska man säga?


Jag är inte supernöjd med maten igår, men det gick helt klart att äta. Men om man summerar helhetsintrycket så är jag inte imponerad. Jag kommer kanske inte åka dit varje dag direkt. Men vem vet, en till chans kanske dem kan få?


Nästa torsdag den 5 mars ska jag ha Tupperware-party kl 18.30 ifall någon vill komma, föranmälan är det som gäller. Så jag vet hur många jag ska förbereda för. Än så länge är vi fyra personer, om alla kommer som har sagt ja.  (+ säljaren, syrran)

Jag hoppas att det blir lyckat!


Jobbet bjöd mig och alla andra givetvis på semla idag, och gud som jag njöt. Men om jag hade haft ett glas med iskall mjölk så hade min njutning varit fulländad.

Tack !


Åhh, idag har jag fått LÖÖÖN!!!!

Sista skruttlönen. Sedan blir det ju 13kronor mer, gud som jag längtar!!


Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0