..Onsdag

Åh, jag har fått min soffa!

Idag ska den få komma in, jag hoppas att Martin kan hjälpa mig!

Det var verkligen smidigt att få soffan levererad, det var billigare hur jag än vänder och vrider på kronorna. Jag sparade några hundralappar, verkligen! Plus att jag gjorde miljön en tjänst, för den bilen som körde soffan till mig åker den vägen varje dag i alla fall så det blev ju ingen onödig vända bara för en soffa. Så tacka mig : )..


Jag sitter själv i växeln, och jag trodde väl att det skulle ringa på lite mer nu när jag är själv, men det ringer absolut ingenting. På en timme har jag haft 31 samtal, jippi. Det lär väl ska ringa när jag fått mina fakturor, säkerligen! Så är det jämt, när man inte har tid att svara då ringer det!


Nu har mamma blivit opererad nu, hon hade tappat 1,5 liter blod så hon skulle nog inte få komma hem idag. Det var ju lite tråkigt, men det kan vara skönt att hon får vara där så hon verkligen blir bra..

Men annars gick operationen bra vad jag förstod. Usch, jag får ont överallt när jag tänker på hur mycket blod hon tappat, usch och fy.


Idag när jag skulle åka till jobbet så kom jag upp för fjällvägen, tryckte på gasen, spann bara .. Jävla kvick den är ibland. Det var snor halt, så jag fick åka skit sakta upp, jag sladdade t.o.m till några gånger.

Nej så jag tog det säkra före det osäkra. Jag körde lugnt. Jag kom ju upp till slut. : )


Ni får ha en bra dag!

För det ska jag försöka att ha.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0