Onsdag.

Jag vet inte vart jag ska börja, eller vad jag ska skriva.

Jag har bara så fruktansvärt tråkigt.



Det ligger en stor hög med rapporter ifrån hyrorna, jag sneglar på dem lite då och då och tänker, ska jag ta och kanske börja med dem .. Men jag suckar och tittar bort igen. De är alltid något som är fel, så man måste strula med. Jag vet inte om jag hade någon lust med det idag, men okej då. Jag ska sätta mig och göra det. Telefonen brukar ha den funktionen att när man är upptagen så ringer den som aldrig förr, så jag kanske ska använda den omvända psykologin.


Imorgon ska jag till barnmorskan och få mig nya piller, antingen får jag väl fortsätta i den riktningen som jag gör, eller så ska jag försöka få byta. Jag mår ju inte psykiskt bra av dem, men jag kanske får bita i det äpplet om jag vill ha ett fungerade preventivmedel?

Det är antingen det eller ont i huvudet .. Och jag vet inte riktigt vad jag ska välja, det är som att välja mellan pest och kolera.


Någon som behöver en bäddsoffa förresten? Jag har en, ifall ni vill ha .. Den är inte den snyggaste, men om man köper ett sånt där överdrag för några kr så blir den en helt okej soffa. Jag har i alla fall ingen användning av den för tillfället.


Fortsätt bra dag!


BTW. GRATTIS BRATT SOM FYLLER 18 I DAG,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0