Nu börjar snart hysterin, bilköer och trafikkaos.

På söndag är det vasaloppet, dagen då du inte vill ut och köra bil.
Även på fredag kommer framkomligheten vara svår, eftersom det är stafettvasan, jag säger bara jippie.
I måndags var det kaos i Transtrand, jag som var lite sen också.. Jag kände mig väldigt stressad, sedan åkte dem 50 hela vägen till Sälen, i just love it!
Att jag sedan föddes på vasaloppet för 20 år sedan gör inte att jag är mer positiv, snarare mindre.
Nu fyller jag dock år efter vasaloppet, och jag kan inte mer än att säga att jag njuter riktigt mycket!

Jag måste iallafall handla för hela veckan idag, sedan så får man stanna inne hela helgen, det är lika bra.

Har försökt få ett bra svar utav Telia, om jag kan ha bredband eller inte. Men dem tjatar om en fullständig adress, vilket jag inte har, eftersom det inte finns någon egen adress dit, och jag tvivlar på att hans vill dela postlåda med mig, haha.
Vi får se om dem kan förstå det, eller om det är en tredje person som jag får svar av, som svarar samma som de andra.
Nu vill jag ha ett svar, kan jag ha bredband eller kan jag inte ha?

Ha en trevlig dag!
Min dag kommer vara segare än vanligt!
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0