Lite bilder...


Denna tapet gillar jag fruktansvärt mycket! Den är i badrummet, dock måste denna bytas ganska snart, den funkar inte så bra som våtrumstapet.



Även denna tapet gillar jag mycket! Den är som fondvägg i vardagsrummet, Alfred gillar inte den här, men jag älskar den!



Detta är min värmekälla. Mysigt!


En gräslig tapet i sovrummet, riktigt skabbig.


Jag har sytt gardiner, wola! Det trodde ni inte va.. Haha.

Min dvdsamling, jag jobbar på den..



Världens tamaste rådjur, jag står på trappen och tar detta väldigt dåliga kort..


Här är jag, skit dålig bild.

Och så den bilden ni alla sett någon gång tidigare! Huset!

Kommentarer
Postat av: Cizzy.

Sådär ser min filmhylla också ut! Astrid, Bert och Julkalendrar! ;)

2009-02-16 @ 10:05:07
URL: http://manmastevaratva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0