Kallt som tusan

Igår var det 30 dagar kvar tills jag fyller år, idag är det 29. Nu är det inte så att jag räknar dagarna i min agenda, utan jag har gjort en sån här nedräkningsgrej på linssidan, nu minns jag inte vad det heter så klart.

Den finns på min blogg, om man bläddrar lite längre ner, ni kan kolla sedan.


Jag tränade igår, första passet med Katharina, jag gillade inte riktigt passet. Jag förstår faktiskt inte varför man ska byta från att ligga på brädan, till att stå vid brädan och sedan ligga på den igen, varför inte ligga och göra alla övningar och sedan stå bredvid? Det tar ju sån tid att byta rörelse. Det var enbart en låt som jag tyckte var bra på hennes pass, och det var HOT AND COLD men jag är rädd att jag kommer tröttna på den låten. Idag är det Karins pass, och jag vet inte om jag är så där lagom pepp på hennes pass, det är för kallt. Man blir ju alldeles stel och seg.

Men men, det blir väl bättre när man är igång..


Idag är det 23 grader kallt i byn och 15 grader uppe i Lindvallen. Med andra ord skitkallt! Idag ska Göran ÄNTLIGEN byta bromsklossar och bromsslang på min bil, sedan ska han ner och besikta den imorgon. Jag får hoppas den godkänts då, annars grinar jag!

Men det gör den säkerligen!


Pussout!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0