Hello.

Fyfan vilken jävla dag!

Jag är alldeles trött i ögonen, och klockan tickar inte direkt på, den går ett steg framåt och två steg bakåt. Klockan är enbart 14.30, jag har lite rapporter som jag kan jobba med, men jag skjuter på det för att jag inte ska bli helt utan jobb den sista timmen. Kanske är det dumt. I värsta fall får jag ta och pilla med dom nu efter jag skrivit detta inlägg.

Jag försöker nämligen fördriva tiden en aning!


Om någon undrar vad jag önskar mig i födelsedagpresent kan jag tala om att det finns mycket. Helst av allt skulle jag behöva pengar så jag kan köpa det jag vill. Men om någon vill envisas med att det ska vara något kan väl kontakta mig för mer information, ni kan antagligen min mail eller telefon nummer. Kan ni inte det så kan ni ju kommentera i min blogg så får jag väl skriva vad jag önskar mig.

Ni kanske undrar varför jag inte lägger ut det nu, jo det är för jag tror att ni tycker det är ointressant med en lång önskelista.


Jag vill i alla fall åka hem och duscha. Jag duschade aldrig igår som det var tänkt, det blev försent och jag vill egentligen inte duscha där utan något skydd, man kan ju åka skridskobana på min badrumsmatta. Så det får bli någon hederlig halkmatta. Mormor hade ju en där, men jag klev på den och den kraschade i tusen bitar, den var nog lite gammal skulle jag tro! Haha.

Men det gjorde ingenting. Den var brun, skit brun.


Jaja, ni får ha en fortsatt bra dag!
Jag ska försöka fördriva tiden lite med rapporterna.

Skit kul!


Kram.

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0