Godmorgon onsdag!

God morgon!


Denna dag började med att man skulle frysa röven av sig, 25 minusgrader. Vart tog det milda vädret som våra föroreningarna orsakat? Dem är då fan inte här. Det är till och med kallt på fjället, 17 minus är det utanför mitt fönster. Jag fryser verkligen här inne också, ikväll ska jag elda och elda och elda. Det ska du veta!


Ska jag berätta om min dröm jag hade inatt? Ja, jag tror jag gör det. Min dröm bestod av Håkan Hellström..

Jag vet inte vad han gjorde där, men han var av någon anledning på samma ställe som mig. Och han kysste mig mitt framför ögonen på Alfred, jag kysste inte tillbaka, jag torkade av den blöta pussen och såg extrem äcklad ut. Kanske inte den reaktionen man trodde, men det gjorde jag. Jag skulle inte vilja kyssa någon annan än Alfred! Hade Håkan gett mig en kram hade jag nog inte sett lika äcklad ut. Eller vad vet jag?


Tänk om man hade en rik farbror, eller varför inte pappa. Som hade kunnat hjälpa mig att betala möbler och renovering, vilken jävla lycka! Men det funkar inte så i mitt liv.

Just nu väntar jag bara på att få tillbaka lite pengar på mina resor som jag gjort till tandläkaren, det är fem vändor.

Men jag blev lite nojig här om dagen ifall jag inte jag inte skrivit under med en underskrift. Men det hoppas jag att jag gjorde.

Give me my money now! Please!



Ta hand om er nu i kylan!

Puss. Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0