Bloggnörd.

Jag vet inte om jag försöker uppdatera så ofta är för att jag i själva verket vill att alla mina favvo-bloggare ska skriva mer inlägg än vad dem gör. Jag vill bli uppdaterad om vad som händer i deras liv, och vad dem har planerat.

Tror ju knappast att folk är lika beroende av bloggar som jag själv är, men jag tycker ju om att blogga också, det är skoj.


Paulina och jag bestämde att vi skulle gå ut och äta på lunchen på min födelsedag, det tycker jag ska bli trevligt! Eftersom jag fyller år så får jag välja restaurang, och det är ju lättare sagt än gjort. Hade vi jobbat i Malung hade jag valt Kina, men här i Sälen har jag ingen jävla aning. Så jag ska sätta mig och kolla i våran 3-60folder, och kolla vad de olika restaurangerna har att erbjuda mig vid lunchtid. Utan Paulina under dessa tider hade jag dött, hon är bäst. Man kan verkligen ventilera med henne, och hon kan med mig.

Hon är den som motiverar mig och håller mig sällskap under alla träningspass i veckan!

Alla borde ha en liten söt polack. : ) Dom är hel festliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0