Bjuden på middag.

Idag är jag bjuden på middag hos Paulina, jag ska få träffa hennes man Uffe på lite närmare håll, vi har bara hälsat på varandra och setts vid jobbet. Hennes son träffar jag ju vid varje träningspass så honom känner jag ju lite mer.
Det ska bli skönt att få bli bjuden på mat, det blir man allt för sällan. Det uppskattar jag verkligen!
Jag ska in på ICA och köpa Purjolök innan, sedan titta in hos mamma och se hur hon mår, förhoppningsvis mår hon okej.
Jag blir inte så långvarig där dock.
Jag börjar ju bli småhungrig. Och jag kanske har en viktig ingrediens.

Jag har ju såklart glömt min mobil hemma idag, så vi får se hur många missade samtal jag har. Kattis hade ringt ungefär tio gånger på min mobil imorse. Så något mer har jag säkert. Fan, så typiskt.
Annars brukar det inte ringa någonting på dagarna, utan mer på kvällarna..
Vi får väl se hur mycket det slutar på....


Jaja, ha det bra.
Kram Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0