Åhj.

Klockan är halv fyra, och jag har inte gjort något vettigt alls. Det kan jag villigt erkänna.

Jag försöker lägga ner lite energi på rapporterna, men jag blir gråhårig.

Jag får ta det på måndag, men pigga och friska tag!


Jag har väl försökt få Alfred att handla frukost till i helgen, och lite annat. För han har fått 2000kr i stipendium men han vill inte, han tycker vi ska göra det tillsammans. Men jag har ingen ork och ingen bensin att köra runt på så jag blir lite grinig. Kanske är de minipillrena som spökar eller så har jag rätt att bli irriterad över att han inte ens kan hjälpa mig med en sak jag bett om hela veckan.

Han ska ju trotts allt äta mig ur huset i en vecka, då kan han betala lite frukost. Men en mp3spelare går i första hand, jag är inte imponerad, inte alls. Men det kanske är så det är, man tjatar tills man blir så less att man ger upp.

Jag har frukost till mig själv i några dagar, så jag klarar mig ju. Kanske ska se det så istället.

Så kan Alfred knapra på sin mp3spelare för 2000kr.


Pengar är ett jävla bekymmer, man kan bli så osams om pengar. Men jag anser att min man inte har någon koll. Han tror att åka till Sälen varje dag inte kostar något, men bensinen är fasen inte gratis. Men han lär väl ska ändra på sig när han fått körkort och får tanka själv. Då märker han. Kanske. Det handlar nog om mognad.

Skit med sånt där.

Nu ska jag vara glad, det är fredag!

:D


Snart får man sluta, hoppas det går fort bara!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello! Kul att du också har en blogg! Allt är bra med mig och lillen, kommer nog upp och hälsar på er på jobbet om någon vecka igen.



Så du har skaffat hus, vad kul! Tyvärr så måste man vända på slantarna, men att planera renovering och inredning är ju mycket roligare med eget hus.



Såg att du hade en bäddsoffa till övers, är det en 2- eller 3-sits?



Trevlig helg!



//Anna

2009-02-20 @ 16:49:35
URL: http://misstiili.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej igen! Aha, vi är på jakt efter en tvåsits-bäddsoffa som inte tar så stor plats, så då var det nog inget för oss ändå. Vi har en gammal tresitssoffa som vi tänkte byta ut mot en mindre :-) Hoppas helgen varit bra!



//Anna

2009-02-23 @ 09:20:43
URL: http://misstiili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0