Sista dagen

Ja, nu är detta sista halvtimmen på min dag på Caravan, sedan ska jag få vara ledig i fyra hela dagar och en halv, Det ska bli så jävla skönt att få bara slappa.. Dock vet jag inte vad jag ska göra, lite besultsångest över helgen. Vi får se om jag åker ner till Malung, käkar kräftor hos pappa och sedan går och säger hej till emma..
Ja, det märks väl.


Ordinare personal är tillbaka ifrån semestern, det känns trevligt att ha någon att prata med på dagarna.. Dem har försagt sig lite, men jag vågar fortfarande inte hoppas, för då blir jag kanske bara besviken. Men det låter iallafall som att det kan bli en fasttjänst, men mer får vi veta på torsdag när en från riksstyrelsen kommer hit. Jag är jättespänd på att få veta vad dem säger, jag hoppas verkligen att vi får ett konkret svar på vad som händer..

Ja, håll en tumme för min skull .. snälla...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Mamma håller alla tummarna för både jobb och lägenhet. Följ med till Malung du, det kan du behöva. Kram

2009-08-20 @ 19:50:19
Postat av: milla.

håller tummen :)

2009-08-20 @ 21:17:14
URL: http://camillapersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0