Om..

Om 11dagar lämnar Alfred mig, då ser jag honom inte något mer. Då är det slutet på våran fairytale. Ni som börjar snacka med mig om distansförhållande ger jag fingret. Jag har haft det i 3 år, vi har varit tillsammans i 3½ år ungefär. Och ska jag då ha det i 5 år till, då dör jag. Det funkar inte för mig. Jag vill inte leva i ett förhållande där jag får sova ensam, äta ensam och dö ensam. Jag vill gärna dela mina minuter med den jag älskar. Finns det något som kallas äkta kärlek emellan oss, så kanske vi finner tillbaka till varandra om fem år, vem vet. Den som lever får se.
Usch, jag börjar redan bli deprimerad och stöta bort honom, orkar inte gråta..

I helgen är jag ledig fre-måndag! Och de ska bli så jävla skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om kärlek mellan två människor är tillräckligt stark ska inget som avstånd kunna komma ivägen. Ge mig fingret om du vill men man måste tro på sin kärlek till den man älskar annars kan man ge fingret åt sig själv.

2009-08-05 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0