Michael Jackson

Jag har förstått att han var uppskattad och älskad av många men jag är så trött på alla rubriker som figurerar överallt, på ica, på hemsidor. Ja, han är död. Kan ni inte bara acceptera det och gå vidare i livet? Jag bryr mig faktiskt inte längre, det var ju tråkigt i början. Men media tjatar ju hål på oss läsare, man startar ju ett avsky för Michael, ett som jag nu idag känner väldigt starkt. Förlåt ni alla som älskar honom högt, men jag är så less! Precis lika less som jag var när dem tjatade hål på hela frieriet om Victoria och Daniel, wow. Kul att dem ska få gifta sig, men vi behöver inte läsa om det i tre månader. Det räcker gott och väl med två dagar. Det måste finnas ett stopp någonstans. Jag vet inte hur många veckor det stått något i tidningarna om Michaels död, det spekuleras om vem som mördat honom, vem som är mamma till hans barn, men varför bryr ni er nu om hans barn? Jag kan förstå att man undrar om han mördats, men finns det ingen sannolikhet att han faktiskt tog sitt liv? Att ingen tvingade i honom alla dessa piller, och för den delen så tog han livet av den riktiga Michael för många herrans år sedan. Den är vita människa är inte den Michael som hans mamma en gång döpte honom till. Nej, där har ni fel. Så sluta upp att skriv om honom nu, innan jag & många andra blir tokiga!

Kommentarer
Postat av: Alva

som sofia sa igår till mig när nån mj-låt spelades i kungsan: Kan han inte bara döööö?

2009-08-13 @ 11:25:23
URL: http://blandrostigacyklar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0