Måndagmorgon

Det är måndagmorgon, jag är på ett lysande humör, känner mig glad och uppåt. Kanske har det att göra med att jag ska få sluta runt ett idag, jag tror det har en bidragande orsak, jag bara misstänker det. :)
Igår såg jag en liten slump som skedde på min blogg och på en annan, jag kan inte låta bli att småfnissa lite åt det. Jag försöker intala mig själv att alltihopa är en slump, men vem vet? Detta lever jag på ett tag, tror jag? :)

Jag vet att det är en klyscha att säga att sommaren bara försvunnit, men det har den verkligen. Kan inte fatta att två månader bara rusar iväg, nu är vi inne på Augusti, och snart är jag arbetslös igen. Det låter deprimerande, men jag försöker inte att tänka på det så väldigt, jag är nöjd med min insats här på Caravan, och jag har gjort det bästa jag kan. Såjag är nöjd med sommaren. Men den är väl inte slut förrän i slutet på augusti.

Ha en fortsatt fin sommar.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0