Låt denna vecka gå sakta nu.

Jag vill inte att det ska bli fredag, och absolut inte söndag!!
Jag kommer få vinka hejdå till min pojkvän som åker bort på något han själv inte riktigt planerat, han hade hoppats på Usa, men det blev Kreta. Men man ska vara glad att man bara får en resa sådär. Själv fick jag betala 10.000kr för min. Jag hoppades ju på att jag och Alfred skulle åka på en resa, men han hade inte tid. Menmen.
Min mamma frågade mig hur ofta Alfred skulle komma hem sen när skolan börjar, jag kan inte förmå mig att svara något annat än ALDRIG. För jag tror inte det. Det var ett klagande på att åka ifrån Borlänge hem till mig varje helg, så jag har väldigt svårt att han ska ta bussen för att få träffa mig. Igår fick jag höra  något som lät i princip att han lagt hela vårat förhållande i mina händer och att det är jag som bestämmer vad som händer med det. Så det är jag som förstör det genom att inte följa med till Västerås? Eller vadå? Jadu. Jag vill inte ansvara själv för en sådan sak, det har jag inga krafter till.
Så den 14:e augusti var sista gången jag kommer få se Alfred, tack vare den här resan.. >Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0