Imorgon är det ju fredag

Kl 6 är det meningen att flyttlasset ska åka ifrån Sälen, vet inte om dem menar att de ska packa in idag eller hur detta är planerat, jag antar det!
Så då bär flyttlasset med andra ord av till Västerås, vi ska titta på lägenheten och justnu håller vi båda tummarna att Alfred får det snygga köket som är svart/rött... Isåfall är det inte alls svårt att inreda hans lägenhet, han har hittat massor av saker på Ikea, rättare sagt för 6000kr, men allt ska nog inte ner i kundvagnen, men önsketänkande är ju alltid bra..

Eftersom jag inte kommer ha någon tv när jag kommer hem imorgon efter jag och Martin hjälpt Alfred så kanske jag sover hos mamma i helgen. (läs: fan vad jag tjatar om den där tvn)
Men vi får se hur det blir.. Jag kanske får tag på en snygg tv i Västerås, önsketänkande kallas det...

Nej nu ska jag snart öppna receptionen...

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0