Godmorgon!

Idag är det söndag, i vanliga fall brukar jag ligga och slappa på söndagar, men helt plötsligt har söndagar blivit jobbdagar. Det är ett avslut på den här veckan, men det betyder inte att jag är ledig, jag ska jobba fram till fredag sedan ska jag få vara långledig! Dock har jag ju ingenting för det för min pojkvän kommer sent på måndagkväll, dock är jag ledig halva tisdagen, så vi får väl ligga och mysa i sängen en dag iaf..

Men nu är det söndag, och jag kan inte låta bli att längta till min säng och så ska jag få sova hemma inatt.... Har inte varit hemma på två nätter, har sovit i Transtrand med Nalle..
Hemma väntar min nya tv, mina nya blommor, min nya matta, några kaffeglas, bestick och en matdosa..
För att inte glömma. Köpt mig ett nytt tvbord för 49:-! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0