Fredag, en ensamkväll.

Jag sitter här, och ja. jag är ensam.


Jag vet inte alls vad jag ska skriva om, men jag försöker fördriva min tid, men det går väl inte alls så jättebra.
Jag kommer inte få någon fast tjänst på Caravan Club, i och med det så kommer jag ju hålla utkik på jobb i västerås och någon annanstans. För när jag inte har en fast plats så kommer jag inte vilja vara kvar. Då ser jag ingenting.
Hm. Men något som jag ser fram emot är min sista dag för sommaren på Caravan, inte för att det är sista utan för då menas det att jag kommer få åka på en utomlands semester, jag ser fram emot sommarsolen. Den har jag ju knappt sett i sommar.

Justnu ser jag på Kristallen, äntligen något att se på!
Jag väntar på en msn dejt, som inte är planerad.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0