En känsla som sakta blir till irritation..

Har ni någonsin haft känslan av att känna er svikna? Att någon sårar en för att dem väljer rätt beslut, eller för er själva är det de sämsta beslut man kan ta. Men det är inte din tur att avgöra saken.
Så känner jag mig, jag förstår att han vill plugga, men jag känner mig sviken som blir lämnad här ensam i en tom lägenhet. Och saken blir ju knappast bättre att framtiden är oviss bara med vart jag ska få bo efter oktobers slut datum.
Jag skjuter bort människan ifråga för att slippa känna mig sårad i slutet, kanske är det fel. Kanske ska jag ta vara på den korta tid vi har kvar tillsammans. Jag är kanske även lite orättvis som redan avslutat vad vi för lite mer än tre år sedan påbörjade utan ett medgivande ifrån din sida. Men jag känner mig sårad, så jag sårar dig.

Förlåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0