Den här dagen..

Den här dagen har gått bra, den har tills nu rullat på i ett jämnt tempo, det känns skönt att slippa sucka och vrida på sig hela tiden för man fått träsmak i rumpan. Jag har t.o.m fått prata engelska, det känns lite ovanligt. Bra att få uttnyttja huvudet lite.
PÅ onsdag tror jag att vi får veta vad som händer på Caravan, och vem som får jobb, om någon av oss får det, eller ingen alls. Jag vågar inte hoppas på för mycket!

Ska iallafall åka och kolla på en lägenhet ikväll med mamma, det känns bra. Jag hoppas att den är OK. Det stod nyrenoverad i annonsen, men ja.. Enligt han som är lite som en vaktmästare så var den risig.. Hm?
Ja, vi får väl se.

Framtiden får visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0