Boende, icke boende. Jobb icke jobb.

Fick ett mail igår, eller rättare sagt jag fick två. Ett med en glad nyhet, och ett annat med en väldigt tråkig nyhet. Vilken vill ni att jag ska börja med?
Jag börjar i den ordningen jag läste dem. Högis vill att jag ska komma på arbetsintervju! Det tycker jag känns väldigt kul! Lars på Fastighet LV skickade och sa att jag tyvärr måste flytta ut ur skistar lägenheten, för Experium skulle ha den.
Så jag har varit runt och kollat på lägenheter, jag får väl inte vara kritisk i dessa tider, när det är bostadsbrist! Men när man bott i den här lägenheten som kostat mig 3500kr vill jag ju inte betala samma pengar för skit.
Men ja, vi får se. I värsta fall får jag flytta hem, vilket jag absolut inte vill!!

Ja, vi får se.
Håll tummarna för jobbsökandet & boendesökandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0