"Anonym"

Ja, det finns ju många anonyma som jag vet, och jag vet vem du är.
Men du har ingen aning om vad kärlek är, och hur det är att ha distansförhållande.
8 år är alldeles för mycket, men det fattar du nog när du själv fått prova tre år som jag.
5 år till då, skulle inte jag orka.
Det vore ju trevligt om du vågade stå för dina åsikter utan att lägga dig bakom namnet anonym. (det är inte många som läser min blogg så...)

Jaja.
Nu tappade jag helt fokus, jag skulle skriva om mitt begär efter popcorn och att jag inte kan låta bli att längta efter att få komma hem och se på desperata hemmafruar, funderar på att klicka hem lite fler säsonger, om inte min one tree hill box kommer snart. Har väntat i snart två veckor på att få se fortsättningen, men ack nej. Den är restad såklart.
Men som den anonyma flickan skrev jag ger mig själv fingret och avslutar det här inlägget med ett hånleende.

Kommentarer
Postat av: Alva

I min frustration över ditt inlägg hann jag inte skriva i mitt namn. Jag tycker det är så himla synd att allt ska förstöras på grund av att han flyttar, MEN jag är ung och dum och naiv och allt sånt så jag förstår nog inte kärlek. Jag hoppas att allt löser sig på finaste vis ändå. Jag menade inget illa med det jag skrev. Jag kände bara att jag ville sträcka upp mina hjälplösa armar och säga någonting.

2009-08-06 @ 11:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0