Tiden går fort när man har roligt

Det sägs ju att tiden går fort när man har roligt, och det kan verkligen stämma att tiden går sakta när man har tråkigt. nu har jag suttit och kollat på klockan i snart åtta timmar, min rygg gör ont och jag vill bara gå hem. jag vet inte om det handlar om att vintersäsongen lider mot sitt slut, och därför dör alla turister ut, eller så handlar det om att det är sol ute och ingen vill väl sitta inne en sån här dag. saken gör ju inte bättre när jag önskar och hoppas att det ska bli onsdag, så jag får åka till borlänge, jag ser verkligen fram emot att få träffa sara och umgås med henne. fick även en till fripassagerare, jonas. alltid trevligt med sällskap i bilen, jag hoppas dem tar med några bra cdskivor, för det lyser med sin frånvaro i min bil, antingen är dem sönderlyssnade eller så finns dem inte helt enkelt.


Blaha.
Ni får ha en bra dag!

(dessa skor fick jag inte reklamera, lite dåligt tycker jag. men jag förstår vad hon menade, men samtidigt är jag missnöjd. aldrig mer blend, aldrig mer sälens skoaffär.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0