Sista dagen.

Egentligen skulle detta varit min sista dag på Skistar, men jag fick ju jobba på måndag också. Sedan ska jag extrajobba 27-28:e .. Jag håller på att göra rent på min sida, och ska väl så småningom kasta allt skräp, jag började kasta lite igår, men det är alltifrån allt. Jag vet inte hur jag ska göra med min mail, jag kan inte sätta ett autoreplay för då tror jag att alla som skickar till Växel mailen får det, och det är ju inte bra. :P
Men de är iallafall min sista dag med min arbetskollaga, hon ska till riga i helgen så det är därför jag ska jobba på måndag, och veckan efter det ska dem på ERFA.
Jag ska iallafall avsluta alla påbörjade arbeten, och sedan gör jag mitt för idag klockan fem.
Efter det börjar jag inte med några fler rapporter osv.

Som jag skrev tidigare, vi får se hur det blir med bloggandet under den här tiden jag är arbetslös. Jag har ju inget mobilbredband längre, men när jag besöker Borlänge så har jag ju Alfreds bredband men om jag känner mig själv rätt så vill jag nog inte vara där speciellt länge. Jag tycker det är skönt att få ha ett privatliv och Alfreds lägenhet innefattar inte privatliv, inte alls. Hans rum är en samlingspunkt. Tyvärr.
Men vi får väl se, jag ska försöka iallafall.
Jag behöver ju egentligen internet om jag ska kunna söka jobb, hmms..

Den nya lägenheten som jag ska åka och kolla på, den har telefonjack, Happy! Då kan jag fixa bredband iallafall, och det är inte helt fel..
Men det beror på om jag har råd. I hope so.

PÅ återseende.

P.s A-M läs din mail. :( d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0