Middag igår med kollegorna och avskedslunch idag.

Ja, igår var vi på Tandådalens Wärdshus, servisen var dock inte alls bra, men maten var supergod, jag är jättenöjd med mitt val av restaurang. Billigt var det också (läs: när man var personal).
och idag blev vi bjudna på avskedslunch, jag fick en blomma.. jag blev faktiskt lite chockad, trodde det bara var avskedslunch till Carina som slutade idag. Jag är mätt och belåten idag.

Jag har även fått reda på att jag får inget jobb på Lindvallens Reception, inte heller på inventeringen i sommar, det suger. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta, jag tycker livet känns ganska hopplöst justnu.
Dock fick jag iallafall ta lägenheten i Sälen.. Så det är jag supernöjd över!
Ska kolla på den och jag hoppas det är en bra lägenhet.

Kan inte jobben bara slängas över en som förra året? bajs på allt.

Jag vill ha ett JOBB!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0