Måtisdagen.

Det känns som det är måndag, fast det är i själva verket tisdag.
Imorse åkte Alfred till Bollnäs för att jobba i två dagar, det är ju alltid någonting iallafall. Själv ska jag underhålla mig med träning och sen ska vi ut och käka imorgon, jag och några ifrån jobbet, mums! Sen är det fredag igen, skönt! ;)
Alla påminner mig om hur jävla arbetslös jag kommer att vara, och det är inte skoj. Men sanningen kommer krypande och lägger sig i knät på en vare sig man vill eller inte, just nu lutar det åt inte.

Min påsk har varit lugn och stilsam.
Jag har ätit påskmiddag med mamma, hälsat på Martin (läs: Alfreds pappa) i stugan, tvättat bilen, festat med sara mfl. Trevligt.
Jag lägger ut bilder ifrån helgen senare idag, om jag får tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0