"Lägenheten"

Jag och min familj (en bråkdel av den egentliga procenten, men iallafall mamma, alfred & göran) kollade på lägenheten som jag troligtvis ska hyra. Beroende på om jag får a-kassa eller inte. Den är inte alls dyr, och det är en trea! Men tvättmaskin!! Jag är överlycklig!

Ungefär så här ser det ut, när man kliver in genom dörren så är det en liten hall, går du till vänster så kommer du till toaletten och ett "gästrum" går du rakt fram kommer du till Vardagsrummet/Köket. Det är öppenplanlösning (kök/vardagsrum alltså). Sedan längst in är det en dörr till sovrummet. Det är inte superduper stort, men det duger åt mig!
Utomhus finns det en liten damm, eller vad man vill kalla det. Som en tidigare person haft guldfiskar i fick jag veta. Jag kanske ska köpa mörtar och stoppa i där. :P Nejdå.

Jag kikade på ikea, och hittade massor av fina sänggalvar, men vadå, 160? Nej, jag har ju en 120säng!
Ja, jag ska leta vidare efter min dröm säng.
För jag tänker inte köpa en ny madrass, när jag har TVÅ 120 sängar.
Vi får se hur jag gör.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0