Klockan är fyra.

Klockar slår precis 9 minuter över fyra, jag har snart avklarat denna dag, jag känner mig sjukt trött. Jag somnade aldrig igår, jag låg och vände och vred på mig. Har snart kollat klart på Gossip Girl säsong 1, så om planerna håller så ska jag lämna in dvd till pappa. Jag sover i Transtrand inatt, känner ingen anledning till varför jag ska åka till Torgås. Imorgon jobbar jag ihop åtta timmar till.
Med det menas att jag har tillgång till internet hela dagen idag, dock har jag lite svårt att tro att jag skulle vilja sitta vid datorn så mycket mer denna dag. Men det finns risk, men jag tror inte det..

När jag kommer hem så ska jag värma risgrynsgröt och äta, tills jag spricker. Jag är väldigt sugen!
Sedan ska jag nog ta min lilla krigare ut på en promenad, mitt energi är inte riktigt lagd för ett friskis pass.

Ja, imorgon ska jag lämna in mitt larmkort. Så då kommer jag inte in på Skistar något mer, men det spelar ingen roll. :)

Ni får väldigt gärna ringa till mig, jag är uttråkad. :)

På återseende.
45 minuter kvar, tills jag får åka hem och äta tomtegröt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0