Kläder.



Ibland går jag in på ginatricot när jag har tråkigt eller när jag bara är sugen på att titta på massor av fina kläder. Jag tycker att de där shortsen är så jävla snygga. Och en högkjol har jag letat efter ett tag, för jag tycker det är grymt snyggt på folk, men jag vet ju dock inte om jag passar i det. Och en bikini skulle jag behöva, jag tycker om det här stucket på bikini. Jag vet att jag och Sara ska åka till Borlänge imorgon, så jag behöver inte gå på nätet för att handla. Plus att jag ska till Norrköping.

Från det ena till det andra.
När jag kom hem till mamma igår så stod två brev och väntade på mig vid bordet. Första var ifrån A-kassan och det andra ifrån Arbetsförmedlingen. Jag måste söka jobbet som receptionist i Älvdalen, och jag önskar och hoppas att jag kan få det, för att vara ärlig. För sedan kommer det väl jobb i Skåne osv. Men jag måste iallafall redovisa att jag sökt jobbet i älvdalen, hur tar dem reda på det? Ringer till arbetsgivaren och frågar. Då lär jag ju absolut inte få jobbet. Vem vill ha någon som tvingas söka? Jag hade ju tänkt söka utom dem. Ja, vi får väl se.
Sedan fick jag en miljon a-kassakort. Nej det fick jag inte, men det kändes lite som det. Jag hoppas hoppas att jag får a-kassa pengar, annars grinar jag!

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0