Jag stal denna ifrån SARA!

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Alla på jobbet
3. Hur lång är du? 1,58cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Irene Huss - Den krossade tangahästen
5. Vem ringde senast? Alfred
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det innehöll att jag inte ville vara med på Lars Kristerz på torsdagen!  
7. Vad är helgens planer? Ingen aning, Alfred kommer hem på torsdag!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? "Skilda"
10. När såg du senast din mamma?  På lunchen.
11. Vilken ögonfärg har du? Gulgröna.
12. När vaknade du idag? 06.45
13. Har du någon gång hittat en katt? Vadå hittat?
14. Vilken är din favoritplats? Hemma i sverige, tryggheten.
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj, det vet jag inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis har jag fast tjänst någonstans, kanske på Experium
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken och madrömmarna.
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Alfred.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Tycker jag inte..
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med, tycker det är obehagligt!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Typ 1000, nej men många!
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på någon? Tror inte det. Men kanske.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor såklart!
26. Är du social? Nej, bara på jobbet..
27. Vilken är din favoritglass? Oj, blåbär kanske.
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Shoppa, renovera mormorsstuga.
29. Tycker du om kinamat? I LOVE!
30. Tycker du om kaffe? Nej, inte alls.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk, Oboy eller vatten.
32. Sover du på någon särskild sida? Av sängen eller kroppen?
33. Kan du spela poker? Ja.
34. Tycker du om att mysa? Vem gör inte?
35. Är du beroendemänniska? Ja, det är jag nog
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Massor av folk..

37. Vill du ha barn? Nej, absolut inte.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej..
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder.
42. Äger du dyrbara smycken? Jag är ingen människa som älskar smycken så nej.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nope..
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En banan..
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj, det finns många lovande kandater..
46. Välj ett ärr på din kropp? Det har jag har på min arm, tack vare Jenny Fougstedt ;)
47. Vad har du för ringsignal? Pokerface
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Ja, en batiktröja som  jag gjorde på dagis..
49. Flirtar du mycket? Nej, det behövs inte
50. Vart togs din profilbild? På toaletten
51. Kan du byta olja på bilen? Byta? Nej, men fylla på..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej jag är en ängel..
53. Vilken var den senaste boken du läste? Det minns jag inte.
54. Läser du dagstidningen? Ja, flera gånger varje dag..
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nej, jag kör! =)
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Att jag tog ur en faktura ifrån högen.
59. När var du i kyrkan senast? kommer inte ihåg..
60. Vilka personer utmanar du? alla som vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0