Internet.

Jag har ett stort bekymmer, eller stort och stort. Men för mig känns det som det är ganska stort.
I huset i Torgås finns det inget telejack, inget alls. Det skulel kosta flera tusen att sätta in det, och en sådan där dóngel är lite för dyrt för att få sådan dålig mottagning.
Plus att mitt andra bekymmer är om jag ska bo kvar eller flytta med Alfred till västerås.
Kan inte någon av mina vänner hjälpa mig råd? Jag är i desperat behov av råd och stöd...

Efter jag blivit arbetslös så hade jag tänkt (läs: om jag har råd vill säga) åka och hälsa på Alfreds mamma, och så måste ju Alfred ha ledigt, men jag tänkte att vid valborg kanske. Dock fyller min mamma år, men jag tror inte hon blir jätteledsen om vi åker bort den helgen, eller jag hoppas inte det iallafall.

Ha det bra..
Om en halvtimma får jag åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0