Inget internet

Ja, igår blev jag av med det mobila bredbandet, ägaren ville ha tillbaka det.. Så nu är jag alldeles utan, och det suger faktiskt. Jag hade tänkt deklarera igår, men det blev ju inte av. Nu får jag vänta med det, jag lär väl ta med mig datorn till mamma imorgon antar jag, så jag får fixa det.
Men det jag vill ha sagt är att jag inte kommer kunna uppdatera så mycket, speciellt inte efter att jag blir arbetslös, för då kommer jag inte komma åt internet alls, men då vet ni iallafall.
Vi får se om jag får låna tillbaka det igen, eller om jag lär fixa det på ett annat sätt, dock tycker inte alfred att jag ska binda mig på någon sådan skit heller så.

Det tråkiga med stugan är att det inte finns ett telefonjack, och då är de lite svårt att fixa bredband.. Det finns mycket "bekvämligheter" som jag saknar.
1. Telefonjack
2. Diskmaskin
3. Tvättmaskin
4. Mycke varmvatten
etcetc.


Ja, nu ska jag kika vidare..
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0