Glad påsk på alla glada i ruskvädret!

Vädergudarna verkar inte vilja vara överrens, på yr.no så ska det vara dystert imorgon också, men på smhi.se så ska det vara lite solchanser med molningt. Ja, vad ska man tro? Om man tittar ut nu så ser det ju inte så ljust ut på det sista nämna, men kanske. Vi hoppas, vi vill och vi tror!
Jag ska iallafall få träffa min man idag, dock vet jag inte när han kommer hem. OM Kina restaurangen i Malung har öppet så ska mamma och Göran bjuda oss på kinamat.. JAG HOPPAS! Men jag vågar inte hoppas för mycket, för Kina mat är verkligen en favorit och jag vill inte bli besviken.
Sen är mina planer att åka till pappa, och möjligen Anna om dem är vakna, jag har ju presenter till lilla Alice. :) hihi. Jag kan ju inte låta bli..

Något som jag mer våndas över förtillfället är att handla, jag skulle behöva köpa bröd, ägg, mjölk, etcetc.. Men jag orkar inte. Jag hoppas att ICA har öppet i Malung lite senare.. För här i Sälen går det ju inte att röra sig när det är skitväder. Alla turister ska ner till Sälens by, och fika, handla mat, göra allt .. Typiskt!
Det där med påskgodis är lite som en pers också, för det är bara Konsum som har billigare här uppe, och jag gillar inte alls att handla på konsum, men kanske måste man bita i det sura äpplet. Ja, vi får väl se vad som händer.

Jag är rädd att detta blir en bloggstorm här, och att jag kikat på alla mina vänners bloggar tusan gånger idag, så får ni en väldigt hög siffra på statestiken så är jag nog skyldig! :)

På återseende!
Lindie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0