En lånad lista ...

Du&Han

Vad heter ni?
Linda & Alfred
Hur träffades ni? Alfreds lillasyster fixade så jag lärde känna honom, men träffades gjorde på Oskars fest..
Hur länge har ni varit tillsammans? oj. 3 år.
Är ni förlovade? Ja, sen den 9/7 -06.
Bor ni ihop? Tyvärr inte..
Har ni barn? nej.
Har båda körkort? Nope, jag har..
Isåfall, vem kör bäst? Jag :P
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, jag var sjuk som fasen..
Vem sa "Jag älskar dig" först? Alfred tror jag..
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Me Fiskarna Algot Kräfta.
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Alfred!
Vem sjunger bäst? Inte är det jag.
Håller ni i handen på stan? ibland, det var mer förr..
Kände ni varann innan ni blev ihop? mjoa, inte som vi gör nu..
Vad har ni gemensamt? både ja och nej. vi kompliterar varann.
Blev du kär i första ögonkastet? Nej. det tror jag inte.
Har ni någon speciell låt? hm.. tror inte riktigt det.
Har ni stora framtidsplaner? ja men vi har olika planer dessvärre.
Har ni gråtit i varandras armar? ja.
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, första flygresan gjorde jag med honom, till Grekland.
Vilket är ert bästa minne? Det finns väldigt många!.
Vem lagar bäst mat? JAG!.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? han spelar xbox i lägenheten, och jag ligger i huset och glor.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja, men kanske inte kastar mig i armarna :).
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej, typ 10 min...
Brukar ni bråka? Ibland..
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringar, alfred är emot textmeddelande.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Rumpan :D.
Vad använder ni för preventivmedel? Mini piller.
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej. Fast ibland har han dödsryckningar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0