Det känns som jag blivit tryckt ner i skorna.

Jag känner mig fruktansvärt nere justnu, jag har en sådan ångest över det här med jobbansökningar och min framtida arbetslöshet. Jag vill bara lägga mig ner och grina, men jag ska inte göra det. Jag ska använda all energi till att söka jobb, jag känner mig just nu väldigt omotiverad.

Jag trodde inte att det här skulle ta på mig så psykiskt, men det gjorde det sannerligen.
Varje dag är jag inne på ams.se, och hoppas att det perfekta jobbet kommer en dag, och att dem vill ha just mig.
Jag tror mitt CV är alldeles för alldagligt, hur ska jag krydda till det? Hur ska jag få folk att vilja ta just mig?
Jag har inget kort med på CV´t, är det något som skulle försämra eller förebygga mina chanser?

Ja, nej. Nu hamnade jag i deppklaveret!
Nu ska det bli skönt att få åka på träning och få tränaskallen i bitar.

P.s Jag skulle vilja kunna livnära mig på min blogg! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0