Att marknadsföra sig..

Jag sitter och försöker knåpa på mitt CV, för tidigare har det ju inte växt något intresse hos de olika arbetsgivarna. Man funderar på vad man gör för fel, om det är alltihopa, eller om det är för lika alla andra och inte sticker ut. Jag tycker det känns surt att inte veta vad som är fel.
Men samtidigt så är det svårt att marknadsföra sig själv, skriva massor av inbjudande och bra saker om sig själv. Varför ingen annan förtjänar jobbet mer än mig. Jag är ingen överlägsen person, men jag försöker visa attityd att jag är bra.
För jag är bra, egentligen. Men jag kanske inte är bäst. Men nu ska jag satsa på bäst!

Imorgon är jag tvungen att åka hem för att träffa Arbetsförmedlingen, det suger. Men vad gör man då?
Sedan nästa vecka blir det norrköping efter jobbet ..

NU har jag iallafall felanmält till blogg.se att jag inte kan lägga in bilder på min blogg, så snart kanske jag kan hotta upp bloggen lite, kanske. :)

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0