Att blogga..

Att skriva blogg är något jag faktiskt brinner för. Jag tycker det är väldigt roligt, och jag inspireras av många bloggar som jag följer dagligen. Jag vet att jag aldrig kommer bli i närheten av lika stor som Blondinbella och Katrin Zytomerska men det är inte vad det handlar om heller. För man behöver ett kändisskap för att kunna komma någonstans, det är vad jag inbillar mig i alla fall.

Man får ju även träna på svenska språket en hel del när man skriver några inlägg om dagen. Egentligen så tror jag inte det spelar sådan stor roll om någon läser bloggen, det är ju bara ett sätt att skriva av sig lite. Visst blir jag glad om någon även följer min blogg, men det är inte så att jag tänker sluta om ingen läser den. Glöm det. : ) så lätt blir ni inte av med mig!


Dock vet jag att några bilder lite då & då kan höja bloggen lite, men jag är lite dålig på det, för jag sitter ju oftast inte vid min dator när jag dikterar ett inlägg. Jag ska försöka i alla fall! Jag lovar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0