94 samtal

Ja, jag sitter själv i växeln idag, och förtillfället har jag även Åre´s växel, det ringer ingenting. Jag har haft 94 samtal sedan klockan 8 och nu är klockan 11,48 när jag skriver det här.
Jag är jävulskt hungrig, dock har jag ingen jätterolig mat. Jag har en paprika och grillad kyckling! Jiihoo. Plus att jag har pannkaka från i torsdags, dem kanske man kan äta, jag hoppas på det!
Två samtal sedan sist jag skrev :P Jag förstår inte varför det är så segt.

Jag ska gå upp och scanna mitt slutbetyg, det skulle jag gjort för väldigt länge sedan, men jag tänkte att det kunde vara bra att även ha det digitalt.

Den 30;e ska jag och Alfred åka till Norrköping, det ska bli väldigt intressant, jag har aldrig varit där. Så det ska bli kul att få se en ny stad. Vi stannar kvar till på söndag, vet ingen tid vi åker hem, men det blir väl på förmiddagen så det inte blir försent.
Mamma fyller år på fredagen dock, men hon vet att jag älskar henne fast jag åker bort på hennes födelsedag. Hon fyller inget speciellt heller, så jag tror ingen skada är skedd, jag hoppas inte det iallafall! :)

En sak jag reagerade på är att om man är fler än 1 person så är det dyrare att åka buss/tåg än att ta bilen själv, vad tror folk att man väljer? Ja, har man ingen bil och inget körkort är ju valet kanske givet. Men det är det även om man har körkort, visst är det bekvämt att åka tåg/buss, man slipper tänka. Men det är så skönt att man kan stanna och ta en korv osv. Ja, vi tar iallafall bilen, helt klart!


Även denna rubrik och dess innehåll reagerade jag på: http://www.dt.se/nyheter/falun/article421374.ece
Tänk om jag får vänta i tre månader innan jag får några pengar, då dör jag! Jag hoppas att min a-kassa funkar bättre, annars blir det knapert. Då får jag leva på vatten och bröd!

På återseende.
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0