4 dagars veckor framöver

Det är helt sinnessjukt det är den här veckan, och nästa.. Sedan är jag arbetslös, visserligen får jag jobba den 20april också, men annars är jag helt utan allt som har med jobb att göra.
Jag vet att jag tjatar fruktansvärt mycket om det nu, men det är så fruktansvärt jobbigt!
Jag mår lite smått dåligt över det!

Solen skiner iallafall och det känns skitbra! Jag blir glad utav det, så under omständigheterna så är jag glad, men visst tynger det här med arbetslösheten mig en aning, men det tar inte över hela min dag!

I Mora handlade jag krimskrams, en ny rosa bh (jättefin) och rosa "liknande" converseskor till lilla bäbisen alice. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0