Tillbaka!

Jag blir så besviken på mig själv, jag trodde jag hade blivit "frisk", och jag har utnyttjat min dos av nässpray 10 dagar, så nu är det helt enkelt så att jag får låta bli det men jag är fortfarande täppt som tusan, Ont i huvudet och känner mig hängig, jag har inte råd att vara sjuk för jag har nog ingen feber. Så jag får vara "sjuk" i helgen ist.

Jag skulle uppskatta att få andas med näsan igen, och inte känna mig så uppstoppad! Men det får väl bli en annan dag, inte idag tydligen! Jag som såg fram emot friskis ikväll, men jag tror ärligt talat inte att min kropp klarar av Karins pass! Tyvärr.


Jaja, ni får ha det så bra allihopa! Och hoppas att ni slipper bli förkylda!
jag har ju tränat två gånger denna vecka iaf! :(

Kommentarer
Postat av: Elin

jag har ett mycket trevligt redigeringsprogram som är som en lite enklare och GRATIS version av Photoshop som heter "The Gimp". Så googla the gimp om du vill ha det :)

2008-11-12 @ 20:14:00
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Robin Gradin

Nässpray i tio dagar låter som tio dagar som kunde ha varit bättre. :-)

2008-11-12 @ 23:53:09
URL: http://gradinrobin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0